Total Pageviews

De evolutie is niet te stoppen? Of toch?

De evolutie is niet te stoppen? Of toch?

Thursday 25 February 2010

Foxie Foxtrot zal nooit meer "dansen"...

In afwachting dat Phara haar zoetgevooisde stem over dit getormenteerde (Lange Wapper VII, onderzoeksrechters die hun werk niet doen, investeringen NMBS die in het niet verdwijnen onder de "schoepen" van de treinwielen) landsgedeelte laat galmen, nog maar wat experimentele blog-activiteiten.

Een paar dagen na "dieren in nesten" zag ik dit vosje. Dacht dat ik het nog kon helpen, maar de rigor mortis was onherroepelijk. Had zo graag het leven terug ingeblazen. Maar ik ben nu eenmaal geen god. Deze jeugd was voorgoed kapot gemaakt. Door boer of automobilist? Wie zal het zeggen? Wie maalt er om? Moest onwillekeurig terugdenken aan de file op de E411.

Lezers zullen misschien niet gelukkig zijn met deze foto's maar aan dit moderne leven, waar men veel oppervlakkig weglacht, is steeds een keerzijde.

't Is ondertussen tijd geworden voor Phara en Lieven. Jaja, ook een man presenteert dit programma. Vraag mij af waarom het dan niet "Phara en Lieven" noemt. Discriminatie van de man misschien? 'k En zou het niet weten. Als ik het al zou durven bevestigen.

Take care.

See you.

Pericles.

1 comment:

  1. Heb de foto's al gezien. en inderdaad van een redelijk luguber allooi. Voorlopig niks op de blog, en da's maar beter zo. Eventueel beperken tot één....

    ReplyDelete