Total Pageviews

De evolutie is niet te stoppen? Of toch?

De evolutie is niet te stoppen? Of toch?

Thursday 19 August 2010

Pussycat ♫ Mississippi [High Quality]


Tot mijn eigenste verwondering moet ik vaststellen dat vier van de vijf TOP-oldtimers uit de sectie "Nederpop" komen.  Nu hadden die "Hollanders" wel veel succes in de jaren zestig, zeventig. En't was nog leuke dansmuziek ook. Elk van de liedjes heeft zijn eigen geschiedenis waardoorheen (wat een woord) mijn eigen geschiedenis liep en nog loopt... Die privé-histories hou ik voor mij. Ik weet niet wie er allemaal in mijn blog kijkt en wil geen oude wonden open halen. Ook geen voedsel geven om een etiket op mij te plakken wat ik niet verdien. Hang al vol van die "etiketten". Zal dat later misschien nog wel eens doen. Veel luistergenot, en kijkplezier, met Pussycat. 

No comments:

Post a Comment